Kun tietoliikennepalvelut ovat kriittinen osa yrityksen toimintaa, odotamme niiden toimivan keskeytyksettä. Asiantuntijamme tarkkailevat palveluiden toimivuutta 24/7 ja puuttuvat ongelmiin usein jo ennen kuin ne vaikuttavat asiakkaisiin. Jos huomaat palvelussasi ongelmia niin otathan yhteyttä, usein ongelma saadaan korjattua jo puhelun aikana etäkäyttöisesti. Isompien vikojen osalta osaavat asentajamme käyvät paikanpäällä korjaamassa tilanteen. Vian korjaukseen kuluva aika riippuu asiakkaan häiriön laadusta ja asiakkaan palvelutasosopimuksesta (SLA).
Häiriö- ja vikatilanteet
Häiriö- ja vikatilanteessa, tarkista ensin löytyykö vikatilanne häiriö- ja huoltokatkotiedotteistamme. Jos vikatilanne ei näy tiedotteissamme, jätä meille häiriöilmoitus. Käsittelemme lomakkeen kautta tulleita ilmoituksia ma-pe klo 7-17.
Kiiretapauksissa suosittelemme soittamaan asiakastukeemme
Tekninen asiakaspalvelu yrityksille
puh. 0800 30 344 (24h/vrk )
Ohjeista yleisimpien ongelmatilanteiden selvittämiseen sekä käyttötukea ja lisätietoja mm. palveluiden asetuksista löydät Tuki ja ohjeet -sivultamme.
Palvelutasot
Mikäli yhteyden toimimattomuus uhkaa pysäyttää koko liiketoiminnan, suosittelemme korotettua palvelutasoa. Tällöin viankorjauksen aloitusaika on nopeampi ja menee työjonossa normaaliliittymien edelle. Korotetut palvelutasot ovat saatavissa vain tietyille palveluille. Palvelutason korotuksia on mahdollista tilata myös kertaluonteisesti erillislaskutettuna.